Amenajări interioare cu exprimări exterioare...

Pofteşte înăuntru!





În casa mea se fac lucruri frumoase, de care nu mai are nimeni. Înfrumuseţez lucruri banale. Înveselesc obiectele tăcute. Îmi plac obiectele vechi. Îmi plac obiectele nelafel. Muncesc cu spor şi cu pasiune, fără măsuri de timp. Simt că e gata când începe să mă bucure de-a dreptul.. Cad lată până o iau de la capăt. Hainele pe care le fac sunt atemporale. Frumoase, ciudate, minunate...urâte, sunt autentice! Din fiecare model, există doar o măsură. Pentru că am mereu idei în "stand by". N-am timp să mă repet. Altcineva s-o facă, dacă vrea...îi spun cum.

Îmi plac culorile rău de tot. Lucrez doar când am chef. Am chef mereu..

Fac orice ţine de îndemânare. Mă bălăcesc în smacuri de pereţi până la nuanţa "aia", şmotruiesc lemne pân' la os dacă acolo-i frumosul, cos până nu-mi mai simt buricele degetelor! Pot să vorbesc despre asta oricât..întreabă-mă orice te colorează.

luni, 10 septembrie 2012

Ana si prietenii ei







Faceti cunostinta cu Ana! Ana este o fetita cu noroc. In timp ce pictam pentru ea personaje alese cu grija, ma intrebam cum ar fi fost sa vin eu, pe vremea cand eram si eu un pui, de om, sa-mi gasesc camaruta plina de culoare si de voiosie. Mama Anei mi-a povestit ca, in primele zile, Ana a stat mai mult cocotata pe spatarul de la canapea, sa vorbeasca cu Minnie mai de aproape. Si ca era toata un zambet. Si ca la culcare, ea, tata sau bunicii, puteau crea povesti dupa fiecare imagine. 
Ana a mai crescut un an. Intre timp, parintii ei au decis sa se mute in alta locuinta. Si pentru ca Anei i-a fost bine langa prietenii ei, ma duc din nou sa pictez pentru ea. O alta lume. Tot voioasa. Tot mica. Dar mai mare cu un an.:)















Un comentariu: