Amenajări interioare cu exprimări exterioare...

Pofteşte înăuntru!





În casa mea se fac lucruri frumoase, de care nu mai are nimeni. Înfrumuseţez lucruri banale. Înveselesc obiectele tăcute. Îmi plac obiectele vechi. Îmi plac obiectele nelafel. Muncesc cu spor şi cu pasiune, fără măsuri de timp. Simt că e gata când începe să mă bucure de-a dreptul.. Cad lată până o iau de la capăt. Hainele pe care le fac sunt atemporale. Frumoase, ciudate, minunate...urâte, sunt autentice! Din fiecare model, există doar o măsură. Pentru că am mereu idei în "stand by". N-am timp să mă repet. Altcineva s-o facă, dacă vrea...îi spun cum.

Îmi plac culorile rău de tot. Lucrez doar când am chef. Am chef mereu..

Fac orice ţine de îndemânare. Mă bălăcesc în smacuri de pereţi până la nuanţa "aia", şmotruiesc lemne pân' la os dacă acolo-i frumosul, cos până nu-mi mai simt buricele degetelor! Pot să vorbesc despre asta oricât..întreabă-mă orice te colorează.

miercuri, 5 septembrie 2012

Viseaza si tu prin mainile mele!

Gata! Sunt gata! Sunt gata sa recunosc totul. :) Eu vreau sa traiesc din forme si culori. Eu vreau sa traiesc din vise. Din visele mele si din visele altor oameni.
Tot aud pe la prieteni, cunoscuti, prietenii altora, cunoscutii unor necunoscuti...ca ar vrea si ei sa traiasca intr-o casa frumoasa. Multi isi propun chiar, sa stranga bani pentru un moment cand isi vor permite sa "schimbe prin casa". Stii cum e cand cauti ochelarii care-s pe nas? Exact asa: traind intr-un loc nedrag, rutinat in ochii tai, la un moment dat nici nu mai vezi ce-ai putea face acolo, sa-ti placa. Cel mai des, crezi ca ar trebui sa renovezi, sa schimbi absolut tot ca sa te simti bine. Din comoditate, din lipsa de timp, din teama ca nu poti sustine o schimbare, amani procesul asta si venirea zilnica acasa ajunge sa te indispuna, chiar... E un chin nejustificat, pe bune! Sa-ti imbunatatesti aspectul casei, sa-ti creezi o atmosfera care sa te bucure, nu e vreo filozofie! Si n-ai acum idee, cum e sa te trezesti dimineata si sa zambesti fiindca in jur e un univers care te reprezinta.
Sunt unii care sunt pasionati de asta. Care viseaza si noaptea si ziua, ce sa mai faca ei si pe unde...ce sa mai schimbe, ce sa modifice... Eu sunt un exemplar din asta.. Si am chef oricand sa te ajut pe tine, sa aduci in realitate, ceea ce-ti doresti de la casa ta. De la locul unde tu ai putea sa te regasesti.. Sa vad pe cineva zambind in timp ce lucrez si casa i se transforma, e de fapt adevarata rasplata. De cate ori am facut asta, mi-am zis ca, e clar, asta ma anima!
Iar acum sunt pregatita. Daca vrei sa vezi dinainte cum va arata, facem un proiect si e aproape ca o poza. Daca nu, iti desenez, iti exemplific si tot ajungem unde vrei. Poate fi maine.
 Eu ma trezesc aici. Asa imi place mie!:)

Si uite cum facem: cheama-ma acolo unde simti ca vrei sa schimbi ceva si nu stii ce. Stam impreuna si vorbim. Pun ramasag acum, ca foarte repede, ai sa te bucuri!:))) Si eu, la fel!

Un comentariu: